6/8

Min Italyguy, Santos vissade sig vara en utav de coola killarna. Jag blev lite besviken faktiskt, jag har alltid ogillat de coola killarna. Hmm, jag har i allafall lart mig lite italienska idag Il mio nome e Anna och Mi piace il gelato.

I ovrigt har det inte hant sa mycket idag, jag har antligen fatt tag i ett svensk-engelskt lexikon, jag har dock upptackt att det ar en del ord som jag inte forstat som inte heller finns i lexikonet, sa nast steg ar helt enkelt en aussislang ordbok. Min halsan och manniskoan larare Sally tog sig dock friheten att lana mitt lexikon. Han valde bland annat att lara sig: Hur, fisk, och hastkapplopning. Han ar mycket speciell min halsan och manniskan larae.

Efter det var det lunch och som vanligt var det viktigaste samtals amnat debutanbalen. Till skillnad fran alla andra dagar var det dag mig dem pratade om: Har du en klanning? Har du skor? Har ddem klackar?  Jag har en klanning, det ar helt sakert inte en debklanning men det skiter jag i och jag har klackskor men jag forsaktade dem om att jag inte skulle andvanda dem. Hm vi far vall se hur det blir med allt de dar, men det ar i alla fall valdigt viktigt for alla andra tjejer i year 11 sa jag far vall helt enkelt gora som dem sager. Det ska bli skont med helg, jag ska dock sova hos Jenny imorgon och ar lite nervos, eftersom jag har tappat bort hennes sovsack och maste beratta det, det kanns inte sa bra, Joan blev sur nar jag beratta. Och pa lordag, eller om det var sondag, ska vi till nagot stalle och  aka rollenblades.

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Linnea

ANNA!! Först nu har jag tagit mig i kragen och lyckats få tag i din bloggadress! Jag har varit massor i Småland, med ett uselt modem som gör att varje sida måste ladda i 5 minuter, not nice!

Du är söt!! Hur är det? Låter helt galet, som en amerikansk tonårsfilm med hela debutantbalsståhejet! :O Jag blir smått avundsjuk (okej, jag är sjukt avundsjuk) vara i Australien liksom, istället för kalla regniga Sverige!

Förrsten, du måste lära australienarna basic svenska ord som "partillejohnny" och "bamba"! :O

Det får bli ditt mission, att sprida detta, haha :)



Från och med nu kommer jag följa din blogg slaviskt, bara så du vet. Saknar dig!! Puss

2009-08-09 @ 18:09:57
URL: http://linneahmkarlsson.blogg.se/
Postat av: Ellen ISGY

Söta flicka, nu har linnea äntligen gett mig din bloggadress :)

Lägg upp bilder, och skriv mer om italienaren ;)

Håhå, du kommer vara saknad till hösten, men vi ska sätta upp en bild på dig i bamba, pussar!!!

2009-08-10 @ 19:08:00
Postat av: Sara

Haha, sovsäcken, haha!

2009-08-16 @ 20:56:46
URL: http://annaochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0