...

Jag hittade honom inte, nu ska jag ha engelska, det suger, min lärare är sjukt läskig och jag insåg just att Marri (den andra utbytesstudenten) också är på skidresa och de betyder att jag måste klarA MIG SJÄLV PÅ HELA TRE engelska lektionr.



______________________________________________________________________________
Lite senare

Hon missade den,Marri hade visst glomt bort att det var skidresa. Stakar lilla Marri. Marri har en pytteliten cool dator! Fast det verkar som att de anda man kan gora med den ar att oversatta japanska till till engelska, och den har svartvit skarm. Nu maste jag konsentrera mig pa engelskan, min larare ar som sagt sjukt laskigVi ska disskutera varfor vi trodde pa tomten nar vi var sma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0