Google Australia in swedish

Jag stöte just på en kille i bibloteket(okej han är i min ethics class och vi gör ett arbete tillsammans) som kunde hjälpa mig hacka skolans internät. Skolan har nämligen valt att blocka typ alla sidor på .com. Men nu är det fixat jag kan gå in på facebook och hotmail och allt möjligt.

Och som extra grädde på mosset vissade det sig att den här killen har hjälpt många hacka nätet och alla som har fått hjälp är nu inloggade på hanns använadre och får svenska googel!!!!! That's so awesome!! Vi hade hoppats på att det skulle vara svenska facebook och wikipedia också men det vart det tyvärr inte, men ändå.

Okej nu ska jag vara social med Mari. Och min fullständiga analys ac debutantbalen kommer, snart!

Kommentarer
Postat av: johanna söderqvist

saknar dig!

2009-08-31 @ 17:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0