Onsdag 5/8

I morse när jag vaknade, var jag faktiskt sjukt pepp på att gå till skolan. Nu är jag här och har lunchrast och vet inte vart jag ska ta vägen igen. Min vän Maddi har just åkt iväg på snowtrip, det känns tungt.

Själv kom jag hem från min snowtrip i går, det var faktiskt riktigt kul! Min outdoor ed class plus en annan class tillbringade två dagar och två nätter på Mt Bow Bow. I måndags åkte jag för första gången längdskidor och igår ägde La Timo hela Mt Bow Bow. La Timo består av mig, Becky, en tjej i min outdoor class och två utav "skidinstruktörerna". Vi var nämligen de ända som inte behövde skidskola, så vi åkte runt odch var coola. Jag hade egentligen tänkt skriva mycket mer om det här om jag fick just sällskap så jag orkar inte.

Jag har inget att skriva, vad har jag inte skrivit om? Jag minns inte. I helgen kanske jag får vara med och hänga med folk från skolan, då kan jag skriva om det, eller så får jag inte vara med, då kaqn jag inte skiva om det, bvi får se helt enkelt. Nu ska jag gå och spanna efter min italienkille och hoppas på att han inte glömt mig.




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0