sallskapsrummet vs bibloteket

Har kommer annu ett trakigt inlagg fran The villa, eller jag vet inte, kanske ar det de forsta!? Jag kanner mig allmant vilsen här nere. Så jag tänkte jag kan skriva lite om vad som har hänt under senaste tiden, det var ju ganska länge sedan sist, hur länge sedaqn vad de egentligen?

I går fick jagv iallafall reda på att min debdfress inte var tillräckligt formal och jag m¨åste hitta något annat att ha på mig! Jag blir så trött på det, jag bryr mig inte ett skit och jag vill inte sölsa pengar på det här(vilket jag redan gjort) och jag vill inte heller att någon annan ska, göra det. Jag kanske kan låna en klännig av Sarah,, problemet är att Sarah typ är lång och small och inte riktigt har samma stil som jag....vi får se hur det bli, alldra helst vill jag bara vara sjuk men nu har jag redan betalat $70.

På tal om deb har jag blivit bjuden på min första riktiga fest, tjoho! Jag har fått inbjudningskort och allt, dock kan jag inte gå... Det är nämligen en deb efterfest och eftersom deb är slut vid 12 eller nåt och eftersom debefterfester ofta innehåller alkohol(och säkerligen också även denna) tycker min consuller och värdmamma och det är en halvbra ide. Jag kan förstå hur dem tänker, men ändå lite tråkigt.

En lite roligare roligare händelse var träffen i Horsham där jag träffade alla andra utbytesstudenter som är i mitt distrikt. Vi är två Svenskar jag och Oscar, två danskar, Mikkel och victoria, två finskar Anna och en tjej med konstigt finskt namn och två från Schwize Tina och JUlia, två från Kanada Kenize och Megan, Maria från Tyskland och så Mayu och Tsh från Japan. Det var en kul dag, dock ingen flerdagarscamp som de andra districten haft, utan en informationsdag, men ändå. Vi kommer ha kul vid andra tillfällen; i november med outbonds och rebounds och i mars och så själv klart på safriet!

Jaja nu ska jag njuta av min dubbel lunch och sedan lida under min dubbel english och efter det snacka skit om deb men Meg, det är kärlek, eller ja Meg och dubbellunch är kärlek!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej tjejen!

Det funkar inte för mig att maila till din telia.com adress. Varför? hra du fått mitt mail på din hotmail-adress? Min mail är allmänt konstig... :) Kan du maila mig canada-tjejens adress?

Hur är livet annars i Australien?

Saknar dig!



2009-08-26 @ 11:59:05
Postat av: Linnea

Gosh, Anna goes nykterist? :O

2009-08-27 @ 21:42:14
URL: http://linneahmkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0