Sämst dag

Jag har haft en sämst dag eller jag morgonen innan skolan var i alla fall sämst. Jag ska inte berätta vad som hände för det är bara löjligt och ni skulle inte förståt men. Jag gick iallafall omkring och grät hela morgon Heidi och Maddi trösta mig och ja halva skolan har sett mig gråta men, det är okej alla som känner mig vet att jag är exchange och då är det liksom okej att göra sånt, det mesta verkar vara mer okej när man är exchange.

Förutom att livet är inte är underbart mötes jag av en annan obekväm saning, deb kostar 70dollar, det är typ 600kr, för en löjlig fest. Men jag kunnde liskom inte baka ut där efter allt trubbel av har ställt till med, ändrat hela bordsplaceringen typ. Det betyder att vad som en händer nu, kommer jag inte köpa något att ha på mig. Det spelar ingen roll om jag råkar springa in i mitt livs kärlek som jag bara måsta ha, jag kan inte göra det!

Ord och saker jag saknar att säga:

grymt
typ
jag orkar inte
orka
eller?
att det är
kärlek
sten..(gott)
nämen
i-språket
åh ja

jag kan inte komma på något mer just nu

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fuck deb, du är fin som du är! Kom klädd som Anna, inte någon jävla queen... :)

2009-08-20 @ 13:22:32
URL: http://linneahmkarlsson.blogg.se/
Postat av: Ella

åh, det är inte lätt att inte få säga "att det är"!

jag hoppas det löser sig med balen Anna. du kommer vara jättefin som du är!

2009-08-21 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0