Försyldning och debutant bal och raporter och vita klänningar för $1000 som som är uppsyda för att bäras några få timmar och sedan glömmas bort....

Jag är inne alldeles för mycket på facebook och jag har haft kontakt med alldeles för många andra utbytesstudenter, och nu an jag veta vad alla jag känner gör, där hemma, i andra delar av Australien, är i Usa eller någon helt annnan stans. Och alla(speciellt utbytesstudenterna verkar ha det hur bra som. Dem älskar Austrlien har umgåts med massa andra utbytesstudenter, har redan samlat mängder med pins och har de bästa dagarna i sitt liv, bara så där, på vilken skoldag so helst.

Jag där imot skriver om allt jag ogillar och inte om vad jag gör på min blogg. Jag har andvänt min blogg ca tre gånger på sex veckor. och alla andra utbytesstudenter i mitt distrikt bor flera mil från mig, förutom tre Japaner... Och jag älskar inte min värdfamilj, jag är sjukt trött på min värd mamma som inte alls förstår mig och längtrar till min sistan värdfamilj. Och jag längtar bara hem hela tiden och jag är inte alls säker på att åka till Australien var det bästa beslut jag någonsin tagit(men det är det säker!) Och jag är inte det minsta pepp inför the deb och jag har antagligen hamnat i helt fel "grupp" jag vill inte ens vara i en grupp, men jag är i en grupp, jag har dock några andra kopisar också eller ja, jag har Megan och hennes pojkvän som dock bara verkar ha problem med mig och jag har Jasmine, och Mari och den trevliga killen i year 12 som jag fortfarande inte vet namet på och Nico och Cab, de två prefekterna somhar sina skåp brevid mig och ibland italyguy, har i och för sig inte sett honom på några veckor nu men ändå... och Beck

Okej nu har jag skrivit ac mig tillräckligt för idag måste koncentrea mig på ett två sidor långt abrdete i Utomhusutbildning och hur global uppvärming påvärkar Australiens alpregioner, blä.

Jag ska försöka skriva lite possitiva saker bästa vecka, det inte så att det inte heller något roligt, det gör det faktiskt och för det mästa mår jag väldigt bra och min vardag är mycker mer spännade en var den brukade vara där hemma och jag fortfarnade helt övertygad om att det kommer bli det bästa året i mitt liv och att jag kommer göra vänner livet och säkert också träffa min blivade "livspartner" med mera.

Men just i dag och resten av helgen koncentrerar vi oss på deb, det är helt seriöst tjejer somhar räknat ner dagarna i  sin kalender sen flera månader, galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0