God jul,snart!

Och så vart det superlängesen jag skrev igen, Tack Kajsa som skickade ett mail so typ påminde mig om att jag gör något specillt och måste documentera. Jag kan inte tro att det snart är jul, i går vart det liksom lucia! I övrigt har jag typ tappats tidförmågan helt, härrom dagen gjorde jag planer för fredag och nästa helg sedan insåg jag att jag då kommer befinna mig på Tasnamien med min riktiga familj!Jag åker på torsdag! I övrigt har det inte hänt specillt mycket sen jag fått lov. Jag tror bestämt jag berättade om min superjobbiga flyttprocess, nu efter ändast två veckor är det dags för en nya sådan och denna helt säkert ännu värre eftersom jag inte flyttar in till någon ny familj utan bara ut från min nuvarande. Jag hade tänkt att ladda up några tråkiga bilder i dag men jag orkar inte, kl är redan halv ett så det lägg dags för mig! puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

God Jul!! Jag förstod inte riktigt, kommer hela familjen ner på julen? :O

Och förresten, jag har inte sett din syster i skolan på jättelänge, går hon inte kvar? :(

2009-12-16 @ 10:35:26
URL: http://linneahmkarlsson.blogg.se/
Postat av: Jenny Hultman

ANNA!!

Jag kom bara lite random in på din blogg, men jag hade ingen aning om att du är i Australien! :D

Själv sitter jag på ett internat på franska riviäran just nu. Se där hur det kan gå för två gamla 9F-are. Hoppas du har det bra, kram

2009-12-17 @ 16:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0