Jag och bocker...

Jag i mitt skap i skolan finns tva bocker som inte tillhor mig. Den ena ar min min ena mattebok(jag har tva forstar ni), en som jenny har kopt at mig och en som jag lanade pa min forsta lektion och glomde lamna tillbaka. Ska jag vara riktig arlig(vilket jag kan vara har, vad ska ni gora at saken.) Anvande jag faktiskt min lanebok anda tills for fyra veckor sedan nar jag hittade den nya. Nar jag insag att jag hade tva bocker hade jag flera alternativ vad jag kunde ha gjort jag kunde ha lamnat tillbaka laneboken eller jag hade kunat fortsatta andvanda laneboken och sedan kollat om jag kunde lamna tillbaka den nya boken till affaren eftersom den inte var andvand. Jag valde dock att borja andvanda den nya boken och inte lamna tillbaks den gamla...
Andledning till detta ganska korkade drag ar att jag skams over att jag inte lamnade tillbaka boken direkt efter forsta lektionen eller nar jag fick min nya mattebok. Men da verkade jag inte tycka att de var nagot problem, jag menar jag trodde att detta var en gammal bok som hade tillhort nagon elev som slutat for flera ar sedan.
Det har dock hant flera ganger under det senast manaderna att jag hort ett namn som jag verkligen kanner ingen men inte riktigt vet fran var: Andrew Tigliase. Men det oroade mig inte specillt mycket, han gick trots allt pa skolan var val inte sa konstigt att jag hade hort om honom. Forr nagra veckor sedan, ungefar samtidigt som jag hittade min matte bok hande dock nagot som andrade situvationen. Andrew blev vald till prefekt och helt plotsligt gick tva saker upp for mig, jag hade andrew Tigelias mattebok och han var i year 11 och har antagligen saknat sin mattebok i ca fyra manader!Och inte nog med detta jag har ocksa en biologibok som sa inte tillhor mig. Jag mins att jag lanade denna boken forsta dagen av nagon, men kan inte minnas vem, som tur var har person i fraga inte biologi langre men anda. Varje gang jag ser boken i mitt skap far jag lite panik slar igen dorren och springer darifran. Jag har inte ens kollat om det star ett namn i, men jag lover jag ska gora det imorgon, sa jag har ett bokproblem mindre.

Mitt tredje bokproblem ar att jag vill lasa npgot men har ingen anning om vad sa i gar borjade jag lasa den anda boken JAG ager, Biblen(och nej jag tog inte men mig en bibel hit, min skola gav mig en sa att jag inte skulle bli lesen, alla andra hade trots allt fatt en nar de var 6ar) Jag laste halva introt av gamla testamentet innan jag trottnade idag tror jag att jag ska lasa en Austrlien turist bok som jag hittat, tror den tillhorde Amanda, den brazillanska utbytesstudenten som var har forra aret!


God natt da!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0