KLAR!!!!!!!!!


Jag ar klar med alla mina examer, tjoho! Hade just min outdoor ed exam och det var latt!!! Nu hade jag tankt att skskriva ett nastan seriost blogginlagg om vad jag har gjoort pa senaste tiden.

Sa det har ar vad jag har gjort: Forra helgen var jag i Melbourne for andra helgen i rad och sag andra delar an Fed squar, ni vet den konstiga byggnaden som ni sakert har sett nogon gang, ni bara inte vet om det. jag spenderade helgen med Linda, en annan tant fran  min Rotary klubb, hon bor ute pa "landet" och jag hade ganska trakigt samtidigt som det var trevligt med lite omvaxling. I mandags holl jag min presention om mis sjalv och Sverige for min Rotary klubb, det gick ganska bra, tror jag. Alla sa att jag var duktig och att det kanske funderade pa att aka till Sverige pa deras nasta semester(ajda). Och igar traffade jag Mayu i stan och vi at mat och promenerade langst stranden och Mayu badade(det var kallt).

Pa tal om min Japan vanner maste jag beratta en sak. Varlden a liten, jag vet att jag redan har sagt det har, men jag maste saga det igen. For nagra veckor sedan nar jag traffade Mayu och Tsu brattade Tsu att hennes kompis var svensk, jag trodde hon pratade om nagon svensk utbytesstudent hon hade traffat i Japan( for hon har traffat sadan ocksa). Men fragade anda hur?nar?var?bla? Jag fick inte nagot rigktigt svar, man vanjer sig nar man umgas mycket med japaner. I alla fall for nagra dagar sedan komenterade jag Tsu status pa facebook och sedan kommenterade en annan tjej: I know i just want to go back to sweden when we having exams. Och sa upptackte jag Tsus basta kompis i Geelong, Valaria fran Lund( okej uppsala vart det visst, tankte val att det var lite for bra for att vara sant!) !!!! Valaria flyttade hit med sin familj i Juli och trodde saklart att de var de anda svenskarna har, men icke! Inte nog med att hon ar fran sveirge, hon har typ grym musik smak och allting! Vi har dock inte traffats, an, vi kommer traffas snart!

I ovrigt ser jag ut att ha en ganska bra helg framfor mig(jag vet att det bara ar onsdag) Pa lordag kommer jag antagligen hanga med Rotary nere pa stranden och jag kanske forsoker fa dit nagon att vara med. Pa kvallen har Micht fodelsdagsmiddag och sedan ska vi go pa bio och gissa vad vi ska se!!!!!!!!!!!! New Moon(jag hatar Twilight, for er som inte vet, hatar,hatar,hatar) Men sagt man maste ju anda se den och kan man ga pa bio utan att betal ar ju det bra. Pa sondag aker jag in till Melbourne igen for att traffa massa utbytesstudenter, vi ska Ga till Luna park (typ nojespark) och hanga i Melbournes mysigast del St kilda, bilder lovas, kanske pa facebook dock.

Seriosare inlagg an sa har blir det nog inte, nu maste jag ga for att hinna med min buss. Jag ska hem och bytta om och hamta badklader och sedan mota Renee vid polen i stan, jag hater polar!


Puss

Kommentarer
Postat av: Oskar

Härligt :) så Mayu badade utan våtdräkt? Satan va kallt

2009-11-18 @ 08:35:16
URL: http://oskarelb.blogspot.com
Postat av: johanna

vi saknar dig i sverige!

2009-11-18 @ 11:05:27
URL: http://prettohoror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0