Hej igen

Postat en dag efter de skevs, jag ar samst pa att blogga!

Det ar nastan en manad sen senaste blogg inlagget. Jag ser det som en bra sak att jag inte kanner nagot behov av det langre. Nu har jag docke n halvtimme fri som jag maste doda pa nagot sett, varfor inte skriva ett litet blogg inlagg!

Forst maste jag saklart beratta vad jag gor om en halvtimme! On en halvtimme, eller nu ar det faktiskt 28min har jag min forsta exam!!!!!! Ni vet en riktig exam, ett tva timmar prov pa allt du nagonsin lart dig typ, precis som i Harry Potter! Okej inte alls som i Harry Potter men anda! Alla har typ inte gjort annat an att plugga det senaste veckorna, jag sa att jag skulle plugga och ga bra i engelska och matte, an sa lange har jag inte borjat. Men kom igen jag har tva dagar kvar till min engexam och min matte exam ar inte forren nasta tisdag, jag har gatt om tid! I dag har jag Healht and human development, som att jag orkar bry mig. Jag vet redan att gifta manniskor ar lyckligare an ogifta och att min larare tycker det "childabuse" av mammor att lamna sina barn pa dagis hela dagen och varje dag. Vad mer kan jag tankas behova veta!

For ovrigt verkar jag ha nagra overdrivet bra manaderframfor mig, jag kan bratta de forsta ganska detaljerat. Nu denna veckan har jag H&HD, Ethics och engelska exam, vilket betuder jag ar i skolan ca tva timmar varje dag. Pa fredag kvall fyller Renee ar och har en fodelsdagsmiddag, pa lordag aker jag in till Melbourne med Linda fran Rotary som jag sedan sover hos och sondag hittar vi sakert pa nagot ocksa! Pa mandag ar jag ledig och ar inte saker pa vad jag hittar pa, kanske spendera dagen med Tsu eller Mari som inte gor examer. Pa torsdag har vi nagon slags cermonidag da vi gar fran year 11 till 12 och sedan gar vi en vecka som year 12(andra amnen och overskap typ.) Pa helgen har Micht fodelsedagsmiddag och pa sondag ska jag till Luna Park med massa utbytesstudenter! Efter det ar det sommarlov!!!! Vilket betyder Rotary helg, surfing, beachhang, minisafari, mampapsofiepatrik, Tasmania, australiaday, min fodelosedag och antgligen mycket mer!

Kyssssssar!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, Anna, jag har varit inne på din blogg varje dag sedan förra inlägget!

Jag är avundsjuk!! Vill också ha sommarlov och värme :(



PUSS!!

2009-11-12 @ 17:22:32
URL: http://linneahmkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0