Kallt

Det ar jobbit kallt har i morse nar jag gick till skolan var det 10grader, det ar forfarligt och gar vi omkring i sommarklanningar oc shorts, vi maste vara galan. 

Jag tankte att jag skulle passa pa att skriva lite onordiga saker efter som vi inte ar i skolan i morgon och jag inte vet om jag kommer ha mangon changs att komma ut pa internet hemma under helgen.

Anledningen till att vi ar lediga i morgon ar for att det ar Geelong Royal Show. Vad jag har ar det lite som Goteborgskalaset ( jag har aldrig var p[ gbgkalaset men som anda.) De har musik och karuseller och du kan kopa sockervadd och allt ar sjukt dyrt. I Australien eller i  alla fall Victoria verkar alla stader ha en egen show och nar denna ar har alla skolor ledigt en dag...

De vuxna ha ledig under Geelong Cup istallet, viket ar ett hastrace...

Kommentarer
Postat av: johanna

åhh jag gillar att det är en amnesty-annons till detta inlägget :P

vi saknar dig här hemma!

2009-10-15 @ 09:16:53
URL: http://prettohoror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0