Tuesday or maybe Thursday

Bra saker:

Sommaruniform

Emily, som var i Sverige men nu har kommit hem (fyra månader för tidigt) till Melbourne.

Melbourne

Victoria Market

Alla outbounds (Australien-människor som åker ut som utbytesstudenter i Januari)

Harry potter

500 days of summer

Min värdmamma

Dubbel lunch

Skolmat (linnea du borde vara mer tacksam)

Dåliga saker:

Att det är för kallt och regnigt för att använda sommaruniformen.

 Homeroom

Hälsan och människan lektioner

Bussen till Highton

Att alla outbounds snart kommer försvinna!

Geelong – Melbourne tåget

Min superläskiga engelskalärare och mitt engelska arbete om cyberbullying

Min lunch


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag gissar att du menar mig? XD

Idag fick vi fantastiska fiskburgare, sjukligt goda, eller inte... :P

2009-10-13 @ 16:37:26
URL: http://linneahmkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0