7 September

Ett nytt video inlägg är på G, jag lovar att få upp det innan onsdag. I övrigt bara jag skriver lite nu för att fördriva min tid nere i villan. Min lärare är inte som vanligt inte här och det finns helt enkelt inget bättre för mig att göra. Jag vill också passa på att säga förlåt till alla som för sökt få kontakt med mig, skickat mail, skrivigt på facebook med mera, förlåt, det beror oftast på att jag inte orkar just då och sedan glömmer bort och så kan jag inte gå in på facebook och hotmail i skolan och det är där jag har min mest dator tid.

Jag tror jag berättade om min Ska människor ha rätten att betämma när dem ska dö debatt, den är tydligen på onsdag och jag har fortfarande inte börjat skriva mitt "manus", vi är fyra personer i min grupp, alla andra är tre, Matt är "förste talare" Miiky är tredje talare och jag är i mitten, Annie är reserv. Ytterst dum rollfördelning om ni frågar mig. Inte för att jag inte kan prata, jag tror faktiskt jag kan göra det ganska bra,men det vet inte dem om. Dessutom gör i Annie något ( om ingen utav oss andra tre bestämmer sig för att bli sjuk, om vi bestämmer oss för att bli det kommer hon dock få inprovensera, för hon har inte gjort ett skit och vet ingenting. Skillnaden mellan mig och A,m förutom att hon pratar Eng som sitt första språk är att A måste göra den här kursen och kommer få betyg om fem veckor eller nåt, jag valde den för att jag tyckte den verka kul, men ingen skulle bry sig om jag inte dök upp.

Jag kanske ska försöka vara sjuk två dagar nu ändå, i morgon för att slippa origentera med outdoorklassen och på onsdag för att sätta ditt A, okej det är ganska taskigt, jag kan mejla henne mitt "manus" som hon har lite kött på benen i allafall!

Blabla nu ska jag fördriva sista timmen i skolan och försöka göra något bra utav de, vilket är en mycket svår uppgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0