En tredje vårdag

När jag vaknade upp i morse trodde jag att det skulle bli en bra dag, det var antagligen för att det inte var iskallt, som det brukar vara. Trots detta har dagen vissat sig bli en av dem värsta, inte för att det har hänt något specillt frukatnasvärt, utan mest för att inget är annorlunda och spännade längra, det är bara som det brukar, Australien är inte specillt annorlunda. Det finns dock vissa saker som är annorlunda men det är bara dåliga saker som till exempel skoluniform, inga bussar och spårvagnar och ingen lunch.Var för denna dag, som är som vanligt, är extra dålig är för att typ halva year 11 är i melbourne på psykologi studiebesök, och nästan alla läser psy, utom jag ,inte än iallafall.

Det finns dock saker att se fram i mot, jag har två veckors lov snart, och efter det är detr inte långt kvar till de långa sommarlovet, och efter det börjar jag year 12 och får nya ämnen. Jag var och valde nya ämnen igår, jag valde, engelska, matte, psykologi, studio art och legal studies. Dessa ämnen känns mycket mer jag än de ämnen jag läser nu.

Det händer förstås roliga saker innan jul också. imorgon till exempel. Först och främst är det casual dressday och efter det ska jag Samanda, Migh och James, vilka är dem i min grupp jag tycker mest om, åka in til stan och jag vet riktigt "hänga".

Jaja nu börjar jag , dubbel hälsan och människan, tjoho!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hänga låter naaaaajs <3 Du är finis!

2009-09-03 @ 20:46:49
URL: http://linneahmkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0