Lunch

Jag får faktiskt ut mer av spendra lunchrasten själv. I dag har jag dubbel lunch jag spenderade första halvan med mitt gäng i sällskapsrummet och lyssnade på när dem pratade om helgen eller kanske förra helgen, är inte helt säker, det hade i allfall vart en fest och alla hade varit jätte fulla och gjort korkade saker med mera med mera. Sedan kom jag på att jag hade lovat en videoblogg idag. Det kommer dock inte bli någon, för jag är inte det minsta sugen på att asätta mig någonstans i skolan och spela in ett video inlägg en svenska, inte just idag i allafall. Så ni får vänta, kanske i morgon, eller nästa vecka, om ni har tur.


Jag kan berätta lite om dagen, inte för att den var speciell på något sätt. Jag hade inte min debatt för Matt och Micky var "sjuka. Efter det hade jag matte och vi statade ett nytt kapitel och jag förståd såklart ingenting. Efter det hade jag min dubbellunch och jag har ju redan berättat om första halvan. Andra halvan spenderade jag i bibloteket och blev iaktagen av två killar i 12, mycket märklig upplevese, det var en stund de bara satt helt tysta och stirrade på mig. Efter det var det dubbel engelska och vi började med ett projekt som verkar sjukt jobbigt. I kväll förslåg Joan att jag och skulle hitta på någont kul, jag vet inte riktigt vad det inbär men egentligen måste jag göra ett outdoor ed arbete som jag bodde ha gjort under de två senaste dubbellektionerna. Jag har ingen aning om varför jag gör allt det här.


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0