Ska människor har rätten att bestämma när dem ska dö?

dodshjalp med andra ord, och jag ar imot. Jag tror jag hade kunnat debatter detta ratt bra, att var imot dodshjlp alltsa, men nu ska jag i stallet vara imot att folk ska fa bestamma ner det do. och en annan grupp har ska man tilllata dodshjalp i Australien och tredje har nagot som ocksa ar typ precis det samma.

Jag verkar dessutom vara den i min grupp som ska prata mest: Anna kan du prata om hur det ar i andra lander och Anna kan du prata om hur religosa ser pa det med mere, med mera. Jag undrar vad de fyra andra personerna i min grupp hade tankt att de skulle prata om. De har i allafall skrivigt var sitt langt manus jag kommer ocksa bli tvungen att gora det berattade dem for mig och jag insag att jag inte har nagon annig om hur den har debatten kommer ga till. Jag bodde kanske fraga.

Alla argument mot euthanasia ar fruktansvart daliga, det ar typ tilllater man euthanasia kommer att spara ut alla kommer vilja do och det ar omoraliskt och gud har gett manniskan gavan livet och sa vidar. Varfor manniskor inte ar lampade att bestamma over sitt eget liv ar annu varre, det anda jag kan komma pa ar att Gud och staten at smartar an manniskorna, det vet ju alla.

Egentligen har jag syslojd nu, men min larare ar inte har. Jag har haft slojd varje dag i tre veckor nu och hon har bara varit har fem ganger, jag har ingen anning om vad hon haller pa me. Nu kom hon i alla fall, maste ga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0