Art

Kan val tankas vara ett ganska slappt amne, i alla fall om du ar bra pa det. Men nej, inte i victorias betygsystem vce iallafall. Vad man gor ar, ett projekt under hela aret bestaende av, tva stora parmmar lr liknade fyllde med insperation, texter, illustrationer, foton, experiment med mera med mera + ett slut projekt saklart.

I dag her min larare agnat storre delen av lektionen till att skrika pa oss/dem att ar minsan inget slappt amne och alla som gor annat en att plugga art pa helgerna kommer fa daliga betyg och hon forstar inte varfor vissa personer valde amnen och berattar for ett antal personer att de suger farmfor hela klassen. Sa jag flyde ut till datasalen for att samla mer info om.. eh typ whatever.

Jag har i alla fall kommit fram till att Danny Roberts ar min favorit denna veckan:

Kommentarer
Postat av: sara

coolt!

2010-05-16 @ 17:43:50
URL: http://allsheeverwanted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0