Jag har ett harspenne i mitt ora

Det ar idag tredje dagen av tre dagar som jag overger min grupp for att besoka bibloteket eller forsoka hitta andra manniskor jag kanner. Av nagon anledning lyckas jag aldrig med alternativ nt tva, sa om jag trottnat pa min grupp gar jag nu direkt till bibloteket for att unvika obekvamt stirrande som ar 100 ganger varre om man gar sjalv.

Jag funkar inte specillt bra i grupp har jag markt, jag var inte ens medveten att jag tillhorde en tills for nagra veckor sedan och sedan dess har jag sett alla grupp tecken. Folk kan inte ga pa toaletten, om man inte tillbringar lunchen med sin grupp ar man arg pa dem ochsa vidare. Min grupp ar typ indelad i tva grupper, en grupp med folk som alla gillar och de verkar ocksa gilla varnadra och alla andra och en grupp med folk som hatar varandra och gillar folket i den forsta gruppen.

Jag ar trott pa allt och vill att min kompisar i tvaan ska satta sig vid bordet brevid sa jag kan joina dem i stallet, men av nagon anledning ser jag aldrig dem under lunchtid och om jag gor det ar det i borjan och nar jag val hittat min lunch och sa vidare ar de borta och jag har ingen lust att laet runt hela skolan for att tappa bort min sakra lunchgrupp och vara sjalv. grabben brevid mig  datasalen sjong just en perfect version av 'jag sitter har i ratten och spelar lite data blabla' laten. pa sve alltsa, allmant coolt tycker jag. Min lektion borjar om fyra mi, jag fundera pa att dra mig,det tar 3 att koma dit och jag har inte mina saker an. hade starkt funderat pa att skolka om jaa hade nagon att gora de med, men nej de gor inte sadant har. Sa jag antar att det inte ar annat att gora en att dra sig till historia om amerikanska revolution, jippi. Jag kanner att jag har tva underbara perioder framfor mig



puussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0