art class igen...

Som jag sa igar och sakert ha sagt forut ar jag i year 12, vilket motsvarar 3an i gymnasiet hemma. Man borjar i skolan ett halv ar innan så de andra i year 12 ar samma ålder som mig. Om jag jamfor med svenska skolan kanns det dock som att jag ar tillbaks i 9an. Jag ar verkligen orolig for all som ska flytta hemifrån och börja universitet nastya år. Det har ar folk som blir uphamtade från skolan varje dag och klagar över att deras mamma gett dem för små smörgåsar till lunch. Det de längar efter näst med att böprja uni är att de kan ha på sig mjukis byxor varje dag...

För övrigt går art sådär alla som nagonsin haft art med mig kan någ räkna ut varför.. Jag super sämst på art. Jag har i stort sett inte gjort någonting förutom att kalkuera andras målningar inte allt för succesfullt försökt göra min still. De senaste lektionerna har jag ängnat mig åt paint, jag börjar faktist bli hyfsat bra på paint. Detta är vad jag har gjort.



Kommentarer
Postat av: johannsi

:o assnygga paint-teckningar

2010-03-23 @ 20:07:49
URL: http://prettohoror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0