goda nyheter

Jag upptackte att skolan har tilllatingt min igen, jippi!

Den senaste tiden har varit bra och jag har umgatts mycket med utbytesstudent och varit i Melbourne hyffsat mycket vilket jag tycker, min ipod dock fortfarande borta, but i working on it.

Jag tror inte jag har berattat att jag bokat flygbiljetter hem men det har jag iallafall. Kl 11 den 27 juni kommer jag komma till Kopenhamn. Mina premuniera planer ar sedan att dagen efter ge mig i vag till peace and love. Bara for att de har de absolut basta artisterna och for jag antagligen ar i Frankrike under emmaboda och Sara verkade inte kunna gta pa arvika eller hultsfred... jag kan ju i och forsig aka med nagon annan, men jag och sara har plannerat alla festivaler vi ska aka pa i flera ar, hittils har vi dock bara varit pa en tillsammas.

Okej nu ska jag prata lite om vad som hander har. I dag har alla year 12 powers day. Vad ar det tanker ni och jag ar inte helt saker an. Mina tva forsta lektioner ar namligen vanliga och just nu har jag Art. Jag tror inte heller att jag berattat att jag har slutat med matte och har nu aven art dar jag brukade ha matte, vilket betyder att jag har 10 peioder matta vaje vecka, vilket ar typ 8 och halv till 9 timmar varje vecka. Det funkar hanska bra tycker jag. I alla fall, power day, ah nu kom min buss jag maste aka tillbaks till vanliga skolan. Skriver igen dena veckan, lovar

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0