mail till Kajsa

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
 
Forlat att jag inte svart! Jag maste helt klart vara samst i varlden pa att skriva blogg och halla kontakten med folk jag kanner!
 
Jag ar bara bra tack, eller jag for det masta i alla fall, idag kanske inte varit en sa dar jatte bra dag...
 
Jag och min van MitchyBitchy( det faktiskt min syster Sofie som kom upp med det namet, hon kallar bilmarket Mitsubishi Mitchybitchy) hade sur dag. Jag var sur for att det var kallt och jag vart tvungen att ha pa mig en lojlig liten sommarklanning och for att jag inte fattade nagonting pa matten, jag kan inte forsta varfor man gor matte sa annorlunda mellan olika lander!!!!
Sedan hade vi historia och jag totall flippade pa  min historia klass. I dag hade vi en rumandring, men detta hade forstas jag glomt av, pa vag till det vanliga klassrummet mote jag tre killar fran min klass plus min larare, alla kollade pa mig men verkade inte tycka att de var deras uppgift att bratta for mig att jag var pa vag i helt fel rikting. Sedan var det en fruktansvart kall lunch. Vi ar inte tilllatna att vara inne under rasterna...
 
Mitt jullov/sommarlov var valdigt bra min jul vart inte specillt mycket alls, nagt jag inte direkt de nagot imot. Det var valdigt varmt och skont en del dagar, men av nagon anledning verkar jag bast komma ihag de gra och rengninga. Jag gillar inte riktig vadret har, det ar typ som hemma, fast dem har aldrig nagon riktig vinter och ibland ar det akligt varm och fuktigt. Men det var i allafall trevligt att resa runt och spendera nasten 3veckor med min familj och sedan 10 dagar med andra rotary utbytesstudenter.
 
I KNOW ISGY SKA FLYTTA! Grymt, men samtidigt ganska sorligt. Jag kommer liksom alldrig komma tillbaks och ga i skolan pa isay ever again. Har du vart dar? Hur verkar det? Hur verkar de nya ettorna som jag ska spendera typ varje dag i tva ar med?
 
Nu ska jag ga och prata infor massa australien manniskor som funderar pa att aka pa utbytesar nasta ar, yeah!
 
Ha det grymt, om ni har tur kanske jag skickar brev eller vykor till isgy!
 
 
ANNA
> Date: Tue, 26 Jan 2010 09:22:01 +0100
> Subject: heej
> From: [email protected]
> To: [email protected]
>
> Hej fina Anna!
>
> GRATTIS! Nu är du 18!!!!!!!
>
> Hur är det med dig?
> Själv är det bara bra, ska till Bryssel över helgen med familjen. Ska bli
> riktigt kul med shopping och god mat. Dock har jag två prov nästa vecka,
> Engelska grammatik och EU:S instutitioner, så det blir till att plugga...
>
> Hur var din varma jul? :D Skönt med sol och bad på julafton, eller bara
> knäppt?
>
> Vart var du när du var på resa med de andra utbytesstudenterna? (läste det
> precis på din blogg)
>
> Visste du att vår skola ska flytta till Berzeligatan till hösten? Ska bli
> toppen tycker jag!
>
> Nu måste jag gå, ska ha retorik med Tina.
> Ha en toppen födelsedag och håll mig uppdaterad på vad som händer down under!
>
> KRAMAR Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0