Om jag skriver nagot litet varje gang jag har art...

...kommer det bli sammanlagt 10 i veckan. Jag ar inte saker pa att jag kommer lyckas med det skolans internet helt klart ogillar blogg.se aven fast jag nu oftast lyckas ta mig ni.

I dag har jag tre perioder av art, det har ar min forst


Nu ar det tre timmar senare och jag har art igen jag har i stort sett inte gjort nagonting. De senaste dagarna har jag igen funnerat pa om jag ska bytta skola nar jag kommer tillbaks. Inte for att jag inte gillar Ingrid, jag alska Ingrid , men det kanns inte riktigt som att de kan erbjuda vad jag vill ha. Vad jag vill ha ar mer spak, aandra siden ar jag fortvarnde samst pa sprak, men anda vi far se hur det bil.

Kommentarer
Postat av: johanna

stay at isgy!!! vi saknar dig jättemycket här ju!

2010-03-24 @ 05:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0