något maj

Jag har rden nu två utakast men jag vara bara tvungen att skriva ett litet kort meddelade om en händelse som just in träffade.

I morse var jag duktig och gjorde en macka, oftast äter jag rester till lunch, vilket faktist är bättre, min point är att jag faktiskt hade gått upp tidigt och ansträngt mig lite. På min macka var avocado, spenat och ost, låter lite så där jag vet, tyvärr kommer vi dock aldrig få reda på om den var revolting eller not, för jag åt den aldrig. Mackan var inlindad i plast och låg min väska som ståd på marken brevid mitt skåp. När jag tar upp den upptäcker min skåpsgrane Catlin ett underligt håll i mitten på av typ tortilla sandwich. Fraser kommer över och tar sig en titt "Ah, that whould be mice".

AHHHH, seriöst det har varit en mus i min skolryggsäck och bittigt små hål in min macka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag hade bara $3 så allt jag hade råd att köpa var en liten fruktsalad, jag är hungrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0