panic

Jag har pa tok for lite tid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eller jag har i ochforsig massa tid just nu
men jag ar liksom fast i skolan just nu.

 I morgon aker jag upp till Ballarat efter skolan, darifran gar safribussen klockan 6 pa lordag morgon. Safari pagar tre veckor: Vi aker till central Australia, Queensland och ner till Sydney och det kommer vara underbarat.

 Sedan kommer jag tillbaks till Geelong, fredag den 18 juni. Jag kommer bo en dag hos Laurie och Lynn, ha mitt farwellparty pa lordagen, hemma hos Robyn och Chris och sedan tillbaks till Jenny(hon jag haft massa problem med) i Jan Juc. Just nu ar jag och alla mina saker(typ forsta gangen vi alla ar pa samma stalle) hos Robyn och Chris.

Jag ar inte fardig, jag har saker over allt, aldelles for mycket och pa fel stalle.

Idag efter skolan ska jag plantera ett trad och sedan ga ut for middag med chris och robyn och jag har alldeles for mycket att gora men ingen, maste ju sova ocksa liksom. Sa min ide ar att jag ska skolka fran History och ga hem efter lunch, jag har tiy inte skolkat forut sa det ar ok, ingen bry sig och var jag gor anda.

Trots att jag inte har nagon tid har jag tid att gora saker jag absolut inte borde gor. Efter som mina kompisar har gor andra delen av trean ar det mycket snack om betyg och uni och sant sa jag kollade upp lite om min betyg och kurser jag skulle kunna tanka mig att gora,stort misstag. Vissade sig att intagnings poangen pa goteborg uni, fora aret pa global studies pogrammet var 18,85 och larare i samhallskunskap var 18,20. Om jag lyckas fa MVG i ALLA amnen i tvaan och trean kommer jag ha 18p. Jag vet jag alltid kan ga nagon annanstans och att intagnings poanger kanske ar valdigt annorlunda nar jag soker och att jag inte ens ar det minsta saker pa att jag vill studera detta, men anda...


Kommentarer
Postat av: johanna s

jag drömde om dig i natt. du kom på vår picknick vid kanalen men sedan sa du att vi inte var lika roliga som dina kompisar i australien.... Jag hade också tänkt läsa globala studier men trodde inte intagningspoängen var så höga! jag vet inte heller om jag kommer ha så höga betyg men annars satsar jag på att komma in via högskoleprovet.... det kan du ju också göra... dessutom, kom du ihåg att lägga in dina meritpoäng på ditt uppskattade slutbetyg?

2010-05-27 @ 09:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0